Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
2. Złożenie ślubowania przez radnego wybranego w wyborach uzupełniających do Rady Gminy Purda zarządzonych na 20 stycznia 2019 r.
3. Przyjęcie porządku obrad (tylko w przypadku zmian).
4. Przyjęcie protokołu z II i III sesji.
5. Sprawozdanie z pracy Wójta Gminy Purda.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie „Rocznego programu współpracy Gminy Purda z organizacjami pozarządowymi oraz z innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2019 r.”
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Purda na lata 2019-2021”
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2019.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Budżetu na rok 2019.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Polityki Społecznej i Rodziny na rok 2019.
11. Rozpatrzenie projektu uchwał w sprawie skargi na Wójta Gminy Purda.
12. Rozpatrzenie projektu uchwał w sprawie skargi na Kierownika GOPS Purda.
13. Sprawy różne.
14. Zakończenie sesji.
Przewodnicząca Rady Gminy Purda
Jolanta Wilga